Assalammualaikum.dan salam sejahtera kpd rakan2 yg sudi mengunjungi ke blog saya..
blog nie ditubuhkan adalah sebagai rujukan kepada saya dan rakan rakan,dimana smua resepi yang telah sy cuba...

Sabtu, 9 November 2013

indah cuma sekejap..

Assalammualaikum..WBT..
dan salam pagi JUMAAT buat semua teman2 di alam maya ini...
lama rasanya tidak mengunjungi blog ini..
malam ni terasa merindui sesuatu...
teringat saat indah ramadhan yang lepas..hati yang terluka kerana kegugugran yang lepas..terubat kembali apabila disahkan hamil kembali..bagaikan tidak percaya..rutin harian berjalan seperti biasa..
bagaimana pun aku tahu kehamilan ni di akhir ramadhan..ini kerana langsung tiada alah..seperti biase masih sibuk menyiapkan oder biskut raya di saat akhir..masa yang sama masih memikirkan rehat..ini kerana aku xnak kehilangan ke dua..cukup lah sekali..bagaimanapun kuasa ALLAH..tiada siapa mampu melawan TAKDIRNYA..
3hari sebelum raya aku berangkat balik ke kampung..bersama abang dan adik aku..suami tidak dapt pulang bersama atas sebab tugasan..suasana menyambut raya dikampung jauh lebih meriah jika aku dirumah sendiri..sebenarnya berkumpul bersama adik beradik dan mak bapak tu yg membahagiakan lagi..
suami pulang ke kampung pada hari raya ke3..
pengembaraan demi pengembaraan bermula lah..hihi..baru lah nak kunjung saudara..habis seminggu di kampung perak..sambung beraya dikampung suami di negeri sembilan..
2 minggu duduk dikampung..seronok sangat..paling seronok anak2..pulang ke johor..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan